Soalan
1: Adakah saya perlu membeli nombor telefon baru (SIM Card) untuk mendaftar?
Tidak perlu membeli SIM card baru.
Anda boleh menggunakan nombor telefon yang sedia ada atau yang anda gunakan
sekarang untuk mendaftar.
Soalan 2: Adakah saya perlu mempunyai akaun bank untuk mendaftar atau
mendapatkan komisen?
Tidak. Pihak
kami hanya memerlukan maklumat ringkas mengenai butir peribadi anda seperti
Nama, No.Telefon dan pengesahan pembayaran sahaja. Komisen akan dibayar terus
ke akaun modal topup anda, bukan ke akaun bank.
Soalan 3: Jika saya tersalah memasukkan nombor ketika topup, dapatkan ia
ditarik balik?
Tidak. Jika
anda telah menghantar format untuk topup kepada server dan berstatus berjaya,
ia tidak dapat ditarik balik. Jika ini berlaku, Topup-4u dan pihak syarikat
tidak akan bertanggungjawab atas kerugian yang anda alami. Pastikan nombor yang
anda ingin topup adalah tepat sebelum hantar ke server.
Soalan 4: Adakah modal agen yang melakukan topup ini mempunyai had limit
atau tempoh sah?
Tidak. Modal
yang agen miliki tidak mempunyai had limit, tempoh sah, tarikh luput atau
sebagainya. Hanya limit kepada jumlah modal yang anda ada sahaja. Jika modal
anda habis, anda hanya perlu mengisi semula bagi membolehkan anda membuat
jualan topup.
Soalan 5: Adakah server topup beroperasi 24 jam?
Ya. server
beroperasi selama 24 jam. Anda boleh melakukan topup dimana sahaja dan pada
bila-bila masa sahaja.
Soalan 6: Berapakah tempoh menunggu untuk suatu topup diproses?
Kebiasaannya,
server akan memproses segala transaksi topup kurang daripada 60 saat. Proses
yang mengambil masa lebih 10 minit tidak akan diproses. Agen akan mendapat
laporan transaksi samada transaksi berjaya atau gagal.
Soalan 7: Saya merupakan pengguna talian pascabayar (Postpaid), boleh saya
menyertai topup2u.com?
Boleh. Tidak
ada masalah kerana kami juga menerima pendaftaran anda jika anda merupakan
talian postpaid Maxis/Celcom/Digi. Anda boleh menggunakan sistem topup ini
untuk tujuan bisnes atau kemudahan untuk keluarga.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan